نمایندگی فروش توری پنجره دوجداره upvc وین تک

نمایندگی فروش توری پنجره دوجداره upvc وین تک, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

نمایندگی فروش توری پنجره دوجداره upvc وین تک

بهرام پروهان

عایق بندی درب و پنجره های وین تک بسیار بالاست بطوری که در برابر آتش مقاومت بالایی از خود نشان می دهند, نوع ساخت این مدل پنجره ها به نحوی است دارای خاصیت ضد آب هم هستند که بهترین انتخای برای شرای آب و هوایی خاص می باشند برای تهیه پنجره وین تک می توانید به نمایندگی فروش توری پنجره دوجداره upvc وین تک مراجعه فرمایید.
شرکت پنجره با اخذ نمایندگی پنجره دوجداره وین تک، کار خود را آغاز کرد.این شرکت فعالیت خود را به مرور زمان افزایش داد و در کنار فروش درب و پنجره دوجداره، به فروش پروفیل، پیچ، یراق آلات و پخش ملزومات تولید شیشه دوجداره در سطح استان ها روی آورد. https://upvc.pro/ وين تك با بهره گيري از بهترين مواد اوليه كه قبل از ارائه به خطوط توليد در آزمايشگاه مورد تست هاي كيفي قرار مي گيرد و با تلفيق مديريت هدفمند و تكنولوژي برتر در توليد، مفتخر به دريافت بيش از ۱۳ استاندارد و و گواهينامه فني معتبر شده است كه از جمله آنها مي توان به استانداردهاي ift ROSENHEIM، RAL و گواهينامه هاي ايزو ۹۰۰۱ و ايزو ۱۴۰۰۱ اشاره كرد. درب و پنجره هايUPVC در نمایندگی پنجره دوجداره وین تک عايق حرارتي هستند. متريال استفاده شده در نمایندگی پنجره دوجداره وین تک مي تواند در شرايط سخت جوي مانند رطوبت بالا، آب و هواي خشك و گرم، دماي زير صفر و يا حرارت بسيار بالا ظاهر خود را حفظ نمايد.
نمایندگی فروش توری پنجره دوجداره upvc وین تک
تمامیتولیداتومحصولاتموردمصرفدرصنایعمختلفازجملهپنجرهدوجدارهوینتکبایستیقابلبازیافتبودهوآلودگیزیستمحیطینداشتهباشند.محصولات نمایندگی پنجره دوجداره وین تک به هیچ عنوان تغییر رنگ نداده و نیاز هم به رنگ آمیزی ندارند و بنا به درخواست مشتری بصورت سفید, لمینیت و یا رنگی تولید می شود. محصولات نمایندگی پنجره دوجداره وین تک به راحتی با محلول های آب و صابون تمیز می شوند و نیازی به جلا و رنگ آمیزی دوره ای ندارد . سبکی ، تنوع رنگ و قابلیت ساخت با طرح های متنوع ، این درب پنجره ها را برای هر نوع معماری مناسب می سازند. قابلیت چرخش پنجره بر روی دو محور افقی و عمودی بوسیله چرخش دستگیره ، امكان استفاده راحت و متناسب با هر فضا را در این پنجره ها فراهم می سازد . در این راستا تمامی کارخانجات وین تک WINTECH در جهان نیز مطابق با بسیاری از تولیدکنندگان پروفیلهای UPVC در اروپا بخصوص کشور آلمان و با استقرار تکنیک و دانش فنی بهینه شده در فرآیند فرمولاسیون محصولات خود، از سال ۲۰۰۸ و قبل از اتمام زمان بندی معین شده اتحادیه کشورهای اروپایی، در تمامی تولیدات خود از بکارگیری مواد و افزودنی های پایه سرب (آلوده کننده محیط زیست و مضر برای حیات انسان) خودداری نموده و از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک استفاده می نمایند. https://upvc.pro/
نمایندگی فروش توری پنجره دوجداره upvc وین تک: پروفیلهای تولید شده در گروه کارخانجات WINTECH شامل پروفیلهای UPVC تولید شده در کارخانه ایران و کارخانجات خارج از کشور ایران می باشد و تمامی محصولات تولیدی در این کارخانجات با تکنولوژی یکسان و ترکیبات مواد اولیه همگون تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، مستقر در کارخانه مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد و جهت کنترل و حفظ کیفیت برند WINTECH در کلیه واحدهای تولیدی در تمامی کشورها نظارت دقیق علمی و عملی وجود داشته و همواره گزارش عملکرد واحدهای تولیدی بصورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد.

پنجره دوجداره


رنگ بندی پروفیل های شرکت پنجره دوجداره وین تک:
پروفیل های upvc به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتا بر پایه سفید تولید میشود که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و کیفیت مواد اولیه و ترکیبات مواد استفاده شده در هر شرکتی متغیر بوده، به طوری که در مقایسه با تولیدات شرکتهای مختلف، رنگ و شفافیت کاملا محسوس می باشد. در کارخانه جات صنعتی وینتک در ایران سعی گردیده که با استفاده از بهترین مواد اولیه اروپایی،پروفیل هایی به رنگ سفید و با حداکثر شفافیت ممکن تولید و به بازار درب و پنجره دو جداره عرضه گردد.
تکنولوژی و ماشین آلات وین تک و نمایندگی فروش توری پنجره دوجداره upvc وین تک:
در مجموعه های صنعتی شرکت وینتک از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات موجود در این صنعت استفاده میگردد و با اتکا به دانش فنی متخصصان خود و بهترین تجهیزات و ماشین آلات و با داشتن ۱۲ خط اکسترودر از شرکت krauss maffei کشور آلمان اقدام به تولید پروفیل های درب و پنجره یو پی وی سی با بالاترین استانداردها کرده است.
کنترل کیفی پروفیل وین تک در نمایندگی فروش توری پنجره دوجداره upvc وین تک
تمامی محصولات تولیدی در شرکت پنجره یو پی وی سی وین تک طی فرایندتولید،پس ازآن و قبل از عرضه به بازار مصرف در آزمایشگاه درب و پنجره وینتک تحت تستهای مختلف کنترل کیفی قرار میگیرند. https://upvc.pro/ از پروفیل های وین تک تولید شده در هر خط اکسترودر و در هر شیفت کاری نمونه گیری گردیده و آزمایشهای مختلفی به شرح ذیل بر روی هر مقطع به انجام میرسد و در صورتی که نتایج حاصله پایین تر از حدود استانداردهای مشخص شده باشد از ارسال پروفیل به انبارها و واحدهای فروش جلوگیری به عمل می آید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: